Pagina's

zaterdag 16 juni 2012

Ik mag niet meer met de tram rijden....

Gisteren een afspraak met de collega's om een hapje te gaan eten in Mie Katoen.  Parkeren in de koekestad is een ramp, en al zeker op een vrijdagavond.  Dus ga ik met de tram.  Aangezien jullie mijn verleden kennen van mijn grote avonturen tijdens mijn ritjes op de tram, vertrek ik met een heel groot vertrouwen ruim op tijd.  De tram kwam nog geen minuut later, dus ik ben weeral helemaal gerustgesteld.  Nauwelijks 500m later krijgen we van de vriendelijke tramchauffeur te horen dat er problemen zijn met de bovenleiding. Dus we moeten allemaal van de tram en de bus nemen aan de volgende halte.
Wat was er nu gebeurt?  tja, neem hier een hier.
Conclusie?  "ik mag nooit meer rijden met de tram, ik mag nooit meer rijden met de tram, ik mag nooit meer rijden met de tram,....."

Geen opmerkingen: