Pagina's

vrijdag 29 juni 2012

40

en ja hoor, de 4 is gearriveerd :-)
Werken op mijn verjaardag doe ik al jaren niet meer, dat is de eerste dag verlof die ik aanvraag op 2 januari van elk jaar!
Dus gisteren tijd om te shoppen met de mama.  Met tram 5, die nu helemaal van Linkeroever naar Wijnegem rijdt, naar het shopping center.  ( neen, geen ongelukken onderweg)
Nieuwe parfum gekocht, ah ja moet op mijne "oude dag" er toch een beetje goe 'voorkomen' he:-)
En uiteraard ook een nieuw kookboek. 
een glaasje hoort erbij, en in de envelop zitten centen om nog wat boeken of cursusjes te volgen:-)

Thuis zat er in de bus een keitof kaartje, gemaakt door een heel leuke sportieve collegaZe vroeg zich af of het kaartje was aangekomen, ja hoor, en hier is het bewijs!

Vooral de button met het schoentje is op mijn lijfje geschreven!!
(diegene die me wat beter kennen, snappen dit helemaal)
dank je wel Donna Caramella!!



Geen opmerkingen: