Pagina's

donderdag 19 juli 2012

Mijn mama gemaakt

mijn mama is een krak in het zelf fabriceren van kleding.  Truien breien, rokjes naaien, jassen maken, broeken verkorten...ze kan het allemaal.  Nu ben ik natuurlijk de eerste om dan een bestellingske te plaatsen als de nieuwe seizoenen beginnen:-)  Als mensen me dan complimentjes maken over de mooie dingen, dan zeg ik altijd supertrots "mijn mama gemaakt!" Vindt ik heel leuk op te zeggen, en ik rapporteer natuurlijk de complimentjes terug aan haar!
Vorige week gaf ze mij een magazine dat bij de krant zat mee naar huis.  " er staat iets leuks in dat je absoluut moet lezen!"  Met al mijn drukke bezigheden legde ik het even opzij.  Vroeg ze me afgelopen weekend al of ik het gelezen had?  Ik dacht nog bij mezelf, oei het is precies dringend:-)
Dus heb ik het even vastgepakt :
Aaaah, nu snap ik waarom ik het moest lezen:-)))))

2 opmerkingen:

Unknown zei

In de gva stond dit, niet? Ik wou vooral dat ik kon zeggen...zelf gemaakt!

Unknown zei

het stond inderdaad in de GVA:-)
ik moest je heel hartelijk bedanken van mijn ouders voor het cadootje!!