Pagina's

dinsdag 3 juli 2012

En de winnaar is...

Heb al 2 definitieve keuzes gemaakt voor de cursusjes:-) Deze zijn besteld en betaald, dus er is geen weg terug.
Op maandag 16 juli ga in een dagje over cyprus leren, toch een rijke geschiedenis waar ik veels te weinig van weet.
En dan ga ik ook het derde deel volgen van muziekgeschiedenis bij het Davidsfonds. 
Waarschijnlijk ( maar dat staat dus nog niet vast) zal ik ook op zaterdag een korte cursus volgen over De Vlaamse Beweging, niet dat ik zo'n flamingant ben, maar de locatie is deze keer super, de Nottebohmzaal in de Consciencebibliotheek.  Als je er nog niet bent geweest, zeker en vast doen.  Het is soms voor het publiek toegankelijk, tijdens een open monumentendag ofzo.  In ieder geval, ga ik me helemaal onderdompelen in het Harry Potter gevoel:-)
Dit samen met wat bloemschikken met de vrouwenbond, kaartjes gaan maken in crafts and things, en er zullen nog wel wat andere "leerdingen" boven water komen, weet ik wat te doen tot het einde van het jaar (moet af en toe eens gaan werken ook zeker he:-))
( MOET ook lekker gaan eten, leuteren met vrienden en vriendinnen, gaan shoppen, weekendje weg, kookclubs met kleine meisjes, naar de cinema gaan met bijna grote jongens, en alle andere leuke dingen die me worden voorgesteld:-))

Geen opmerkingen: