Pagina's

maandag 23 april 2012

Afscheid van het tuuteke

Vandaag definitief en helemaal afscheid genomen van het tuuteke, zijnde mijn grijs corsa'ke dat me 12 jaar trouw heeft gediend.
Het tuuteke zelf is een paar weken geleden tot een klein stukje metaal herleid.  Mooie brief hierover gekregen van het ministerie, vriendelijke mensen!

Heb de oude nummerplaat naar het DIV gebracht in Kontich.  Toch wel raar om na 12 jaar zomaar die nummerplaat in een grote brievenbus te gooien.  Zoals een klein kind door de opening van de bus roept naar waar de brief of het kaartje moest (Ah ja hoe kan die bus nu weten waar het naartoe moest?) heb ik nu door de opening merci geroepen!
Mensen die stonden aan te schuiven aan het loket keken maar raar,  maar ik snap niet wat ik verkeerd deed :-))


Omdat er een bon van de Casa en De Standaard boekhandel moest opgebruikt worden, ben ik daarna naar het Shopping center gereden in Wijnegem. Elk excuus is goed. Ben de trotse eigenaar van nog een kookboek.




Geen opmerkingen: