Pagina's

zondag 13 januari 2013

Brood

Tegenwoordig ben ik zot van brood bakken, maar dat had je als mijn trouwe lezer nog niet door natuurlijk:-)
Maar al dat brood moet ook gesneden worden, en met de hand is dat toch niet zo handig.  Ik vraag mij af hoe ze dat vroeger gedaan hebben, we zijn met zijn allen heel verwend:-)
Ik had nog wat Sinterklaascheques over ( wij krijgen die op het werk:-)) en ik ben bij Van Den Borre een snijmachine gaan halen.  Nu kan ik echt volle bak brood beginnen bakken!!


Danku Sint!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Met een broodmes...en vroeger werd dat niet gesneden...gewoon verscheurd in hompen hihihi. Ziet er gevaarlijk uit zenne. Ik zoek een schnitfix voor een klein prijsje. Is speciaal dubbelmes.

Anoniem zei

Anke, volgens mij wordt de schnitfix nog steeds verkocht, googel maar eens met het woordje kopen er bij, Gister kocht ik een aluminium Schnitfix in de kringloop, voor 70 cent, maar die hou ik zelf, uit nostalgische overwegingen. Andersdoe je gewoon een oproep op je blog of in de super op het prikbord. Juist nu worden er veel weggegooid/gedaan, omdat de aanschaffers verhuizen naar verzorgingshuizen. Succes, ik heb er ook een van kunsstof, waar je het mes zowel rechts als links kan zetten, tegelijk met mijn moeder gekocht. Vroeger waren ze alleen bij demonstraties te koop, omdat er uitleg bij nodig was.