Pagina's

zondag 16 december 2012

De laatste kreun

Afgelopen vrijdag, na toch wel een hectische week, naar een concert geweest : De laatste Kreun.  Samen met de " Hoge Hakken Vriendin".  Wij waren een beetje afwachtend maar heel curieus vertrokken. 
Het voorprogramma was van De Mens. En die hebben het toch gepresteerd om iederen op te warmen voor de hoofdact : De Kreuners!  En ik moet zeggen, we zijn zeker niet teleurgesteld!  Het was heel leuk, en je zag dat de mannen van De Kreuners er ook heel hard van genoten. Ben Crabbé heeft het wel gepresteerd om een verkeerd nummer te starten, en ze hebben dan de boel een minuutje stilgelegd:-)  Hij schaamde zich precies toch wat:-)

Even een intermezzo in mijn verhaal om een nieuw karakter te introduceren in het blogje:-) : De Brandweerman. Dit is de man van de Hoge Hakken Vriendin.

Toen we na het concert buiten kwamen stond De Brandweerman ons op te wachten aan de uitgang om ons netjes terug thuis af te zetten, dat is toch super lief he:-))  Danku lieve Brandweerman!



Voor alle duidelijkheid, dit is geen tekening van De Brandweerman.  Ik heb geen foto's genomen tijdens het concert en ik dacht dat een blogje zonder foto's een beetje "droog" zou zijn, vandaar deze tekening.  Soit, het slaagt nergens op, maar de mensen die me wat beter kennen, weten dat ze die dingen wel eens kunnen verwachten van mij. ( en nu ga ik stoppen met zeveren!)

Geen opmerkingen: