Pagina's

maandag 22 oktober 2012

Wandeling enzo

Laten we chronologisch te werk gaan:-)
Zaterdag : Er hing een fiets rond de nek van Conscience zijn standbeeld!  De klassieke studentengrap.
Daarna lekker gegeten met een studievriendje in Het Ultimatum op de Grote Markt, altijd heel lekker!!  Komen we buiten en hangt er een piraat vast aan de lantaarnpaal, tja, en ik had niet gedronken hoor!  Het was een man die ging trouwen.  Hij ging vast met een cijferslot, en de nummer stond ergens op zijn lichaam, of ik even op zijn rug wou zien of er nog een nummer op stond die nog niet geprobeerd was.  Mmmm, een jonge man die ik half mocht uitkleden, zou ik hierop ingaan:-)  Soit, het was niet de juiste nummer, hopelijk is hij ondertussen los geraakt!
Dedju toch, had voor beide dingen mijn fototoestel niet bij.
Zondag : lekker gaan stappen in het Middelheim Park.  Nu niet dat ik zo'n fan ben van Beeldende Kunst ( in hoofdletter, met een bedoeling!)   Maar het is er wel leuk wandelen!
Mocht er iemand dit snappen, graag een seintje :


Moest ik ook nog eens een bescherming over mijn hippe botten trekken, ja seg....



Geen opmerkingen: