Pagina's

dinsdag 18 september 2012

terug goesting

Na de baxter van afgelopen vrijdag begint het lijfje terug een beetje normaal te voelen, eigen schuld, moest maar vroeger gaan!
Maar we wijken af :-) 
Ik begin dus terug goesting te krijgen in mijn blogje, maar vooral ook om terug in mijn handwerkjes te vliegen.  Misschien heeft het bezoekje aan Aters er iets mee te maken, alhoewel ik niets nieuws heb gezien.  De werkjes die af waren, en die aan hun muren hingen,  gaven weer inspiratie om eens te kijken in mijn grote mand met onafgewerkte werkjes, of UFO's in vaktaal:-)
Iets helemaal anders, al naar Lorraine Pascale gekeken op BBC2?  Haar nieuw kookprogramma is weer schitterend, haar boeken komen in oktober uit hier in BelgiĆ« en ik heb nog wat centjes over van mijn verjaardag:-)

1 opmerking:

Unknown zei

Aters ken ik niet... zeg en die plant...niet wegdoen, zijn echt mirakelplanten.